Wpływ napojów na odchudzanie

odchudzanie piruetNiektóre napoje energetyzujące przyspieszają metabolizm, a fakt że są bogate w kofeinę podwyższa znacząco zasoby energii w twoim ciele. Niektóre z tych napoi zawierają również taurynę, aminokwas który spala tłuszcz i przyspiesza metabolizm. Jednakże, musisz się upewnić, że nie zawierają one szkodliwych składników, ponieważ niektóre z nich mogą prowadzić do wzrostu ciśnienia, problemów ze snem i niepokoju.

Przyspieszanie metabolizmu w zdrowy sposób

Picie kawy w umiarkowanych ilościach zapewnia krótkotrwałe korzyści w przyspieszaniu metabolizmu i są dowody na to, że kofeina zwiększa wytrzymałość podczas ćwiczeń fizycznych.
Zielona herbata jest bardziej odpowiednia, ponieważ ma takie same korzyści jak katechina i kofeina ale w jej przypadku przyspieszenie metabolizmu trwa o wiele dłużej. Według przeprowadzonych niedawno badań, picie od 3 do 4 szklanek zielonej herbaty na dzień pomaga ciału spalić około 20 % procent kalorii więcej.

Jak było wspomniane wcześniej, owoce i warzywa są pożywieniem przyspieszającym metabolizm, ale działa tak również ostre jedzenie które posiada naturalne substancje chemiczne, które przyspieszają metabolizm. Nie musisz spożywać go w dużych ilościach, wystarczy łyżka stołowa siekanej zielonej lub czerwonej papryczki chilli. Efekt nie będzie długotrwały jeżeli nie będziesz jadł ostrych rzeczy regularnie, powinieneś więc dodać suszoną paprykę, paprykowy gulasz czy makaron do swojej diety.

Poza jedzeniem pożywienia przyspieszającego metabolizm powinieneś jeść przekąski lub małe posiłki co każde trzy godziny, aby twój metabolizm dobrze pracował. Jedzenie wielkich porcji w wielu godzinnych przerwach spowalnia go więc najlepiej jeść w przerwach między nimi małe posiłki i zdrowe przekąski.

Nie dowiesz się wszystkiego o przyspieszaniu metabolizmu bez wspominania o proteinach, jako że ciało ludzkie spala o wiele więcej kalorii podczas trawienia protein niż węglowodanów czy tłuszczy. Jako jeden z najlepszych sposobów na przyspieszenie metabolizmu powinieneś włączyć do swojej diety proteinowe napoje i jeść pełne protein produkty takie jak fasolki, orzeczy, mięso, kurczak, ryba, chuda wołowina i niskotłuszczowe produkty mleczne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *