Pare rad na temat żywienia podczas odchudzania

odchudzanie artykul Chociaż odbywają się dyskusję na temat tego, czy ćwiczenia czy może dieta są ważniejszę podczas odchudzania, nie biorą one pod uwagę potrzeby snu. O ile nie jesteś robotem, stosowanie zrównoważonej diety i regularne ćwiczenie nie będzie skuteczne przez odpowiedniej ilości odpoczynku. Brak snu ma związek z otyłością, występowaniem zjawiska głodu i sytości, ze zwiększonym stężeniem hormonów stresu, wykorzystaniem składników odżywczych i wzrostem. Nie myśl, że śpiąc więcej zrzucisz wagę, ale to pozwoli Ci lepiej zrównoważyć żywienie i wysiłek fizyczny w twoim życiu.

Pare rad na temat odchudzania i żywienia

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale wielu Amerykanów sięga po pełne węglowodanów ciasto lub pieczywo albo pomija śniadanie całkowicie. Zamiast leżeć w łożku i ustawiać w budziku drzemkę na 15 minut, wstań i zrób sobie pożywny poranny posiłek, żeby dobrze rozpocząć dzień. Weź to pod uwagę te pobudzające składniki odżywcze:

 

  • Białko: Dodawanie białko do codziennego śniadania sprawi, że dłużej będziesz czuł się pełny. Spróbuj omleta z białek jajka z niskotłuszczowym serem i twoimi ulubionymi warzywami. Jeżeli Ci się śpieszy, zjedz plasterek sera zamiast bajgla z serem topionym. Dostarczysz sobie wapnia i białka bez niepotrzebnych węglowodanów. Dodawanie naturalnego masła orzechowego do plasterków selera lub jabłka zamiast tosta też jest zdrową przekąską. Garść migdałów jest pełna dobrymi tłuszczami, białkiem i wapniem. Inne opcje jedzenia bogatego w białko zawierają proteinowe batony o wartości 100 kalorii i serwatkowe proteinowe shake’i marki Medi-Weightloss Clinics®
  • Owoce i warzywa: Poranek to idealny czas, aby zjeść dzienną zalecaną ilość owoców i warzyw. Dodaj świeże jagody do niskotłuszczowego greckiego jogurtu, będzie to zastrzyk antyoksydantów i innych składników odżywczych. Zjedz banana z masłem migdałowym lub orzechowym, aby dostarczyć sobie białka i zdrowych tłuszczów.
  • Dobre rozpoczęcie dnia to wybranie odpowiedniego jedzenia. Trzymaj się z dala od pustych kalorii jak drożdżówki, pączki i babeczki, które jedynie podniosą poziom cukru we krwi, gróżąc Ci popołudniowym spadkiem energii. Spraw, żeby śniadanie składało się z owoców, warzyw i chudego białka.serce diety
  • Pakowany lunch. Dzięki temu oszczędzisz pieniądze i zgubisz kilogramy.
  • Kiedy chodzi o pakowane lunch’e, większość dorosłych skojarzy je ze szkolnymi śniadaniami dla dzieci. Ale korzystając z okazji, aby przynieść swój własny lunch do pracy może być korzystne na wiele sposobów.
  • Zamiast wychodzić z biura na coś do zjedzenia, możesz zaoszczędzić pieniądze i uniknąć pustych kalorii. Najważniejsze to upewnić się, że twój lunch składa się z odpowiedniego jedzenia, które dostarczy Ci potrzebnej energii. Posiłek z małą porcją niskotłuszczowego białka i odrobiną zdrowych tłuszczów nasyci Cię na dłużej.
  • “Połączenie białka i błonnika z pełnych ziaren, fasoli, orzechów, warzyw alb owoców będzie najbardziej satysfakcjonującą i pożywną kombinacją jedzenia, które sprawi, że nie będziesz głodny aż do obiadu”, mówi Connie Diekman, prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Dietetyczne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *